Politika upravljanja kvalitetom
U poduzeću IBIS USLUGE d.o.o. uspostavili smo procesno orijentirani sustav upravljanja kvalitetom u svim područjima poslovanja te ga kontinuirano održavamo i poboljšavamo, uvodeći suvremena tehničko-tehnološka rješenja i primjenjujući najbolju poslovnu praksu u pružanju naših usluga.
U svojem poslovanju vodimo računa o svim zainteresiranim stranama sustava kvalitete, našim radnicima, partnerima i dobavljačima, a osobito o korisnicima naših usluga, čije nam je zadovoljstvo pruženom uslugom na prvom mjestu.
Jasno definiranje ovlasti i odgovornosti, postavljanje mjerljivih ciljeva i dostupnost svih potrebnih resursa, omogućava nam kontinuirani rast i razvoj poslovanja u djelatnosti koju obavljamo. Određivanjem vanjskih i unutarnjih čimbenika koji utječu na poslovanje, kvalitetnim upravljanjem rizicima i razvijenom unutarnjom komunikacijom, stvaramo dugoročne pretpostavke za uspješno poslovanje te tako ostvarujemo našu misiju i viziju te provodimo zadane strateške odrednice.
Naše poslovanje temelji se na dobrim načelima upravljanja i u cijelosti je usklađeno s našim temeljnim vrijednostima. Razumijemo kako je prava mjera naše uspješnosti zadovoljstvo korisnika naših usluga.
Usvajanjem ove Politike kvalitete, Uprava poduzeća jasno izražava svoju opredijeljenost za sadašnje i buduće kontinuirano poboljšavanje i razvijanje sustava upravljanja kvalitetom, obvezuje se na poštivanje svih relevantnih zakonskih propisa i opravdanih zahtjeva korisnika usluga, kao i osiguravanje svih potrebnih resursa za uspješno poslovanje. Politika kvalitete preispituje se od strane Uprave najmanje jedanput godišnje i javno se obznanjuje.
Zagreb, 15.02.2021.
Direktor
Velimir Trošelj